מה יש לעשות בטיול במיאמי ביץ'?

תאריך

גישה לחוף פרטי, בריכה חיצונית ומרפסת שמש הם הטבות נפלאות עבור תוכנית הטיול שלך במיאמי. לאחר הביקור בפארק, תוכלו לצאת לחוף הפרטי Parrot Cove במחיר של כרטיס כניסה. במהלך היום, נצלו את התוכנית של Beach Butler's, שם הצוות יכין כיסאות, מגבות ומטריה יחד עם פיקניק, ולאחר מכן יסיע אתכם בעגלה גולף בהתאמה אישית לכל חוף שתבחרו.

לפעמים זה נחמד ללכת למלון חוף ופשוט ליהנות ממנו במקום לחקור את כל העיר. אנשים מכל העולם מבקרים במיאמי ומבלים כאן את החופשות שלהם ללא בעיות.

מיאמי

היא בהחלט אחד היעדים המובילים למטיילים סולו מתחילים. מיאמי ממוקמת בדרום פלורידה והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינת סאנשיין ובארצות הברית. מיאמי עשירה ביופי, תרבות ומגוון. הוא מקבל יותר מ-15 מיליון מבקרים מדי שנה וזוכה לשבחים ממומחים מכל העולם.

ממוקמת בקצה הדרומי של פלורידה

עיר זו היא ביקור חובה לאוהבי חופים, והסביבה שלה בסגנון ארט דקו מוסיפה לאווירה המיוחדת הזו. בין אם אתה רוצה ליהנות, לטייל / לחקור, לנסות אוכל / משקאות שונים, אתה יכול למצוא את זה בכל מקום במיאמי. גם אם הזמן מוגבל במסלול הטיול שלכם במיאמי, תוכלו לחוות רבים מהקסמים המרגשים ביותר של העיר.

במהלך 24 השעות הראשונות של מיאמי, תטיילו בבנייני הארט דקו באושן דרייב בסאות' ביץ'. עיין באמנות הרחוב של ווינווד וחנות ברובע העיצוב של מיאמי.

מיאמי מפורסמת בספינות השייט שלה, סאות' ביץ', המטבח הקובני, אנשים יפים, מועדונים פראיים ומסיבות. זוהי עיר פראית ואקלקטית. חיי הלילה של מיאמי פעילים מאוד. אם אתה אוהב מועדונים, מיאמי הוא אחד המועדונים הטובים בעולם.

למרות שיש מלונות מאוד יקרים במיאמי, אתה יכול למצוא גם אפשרויות תקציב. אם אתם מתכננים להישאר ליד מרכז מיאמי, זה גם הרבה יותר זול מהחוף. מי שלא רוצה להיאבק על חדר במלון יכול לשקול השכרות נופש במיאמי.

המבקרים ימצאו דירות נופש במרכז מיאמי בסאות' ביץ'

הסמוכה קורל גייבלס, קוקוס גרוב ואי פישר איילנד האקסקלוסיבי. עם כל כך הרבה דברים לעשות במיאמי, אתה יכול ליצור את חבילת הנופש המושלמת. מיאמי ביץ' מושך מבקרים מכל העולם עם חופי חול לבן, מקומות לינה זוהרים, מוזיאונים וגלריות ברמה עולמית ומסעדות שבהן אתה לא רוצה שהארוחה שלך תיגמר.

יש כל כך הרבה דברים לראות ולעשות כאן, וקשה לתכנן את המסלול המושלם. כמו בכל עיר גדולה בארה"ב, בחירת מקום לינה במיאמי היא לא תמיד קלה. אם אתה מבלה לפחות יום אחד במיאמי, טיול לפלורידה אינו מושלם.

מיאמי

היא ביתם של כמה מהמלונות הטובים ביותר בארצות הברית, הידועים במתקנים, באתרי הנופש ובנופים היפים שלהם. מלונות וספא במיאמי ביץ' מיאמי ביץ' כוללת מגוון מדהים של מלונות בסגנון ארט דקו משופצים, כולל ה-Plymouth, הממוקם בפארק קולינס ההיסטורי, רק בלוק אחד מחוף הים, אתר נופש יוקרתי עם מרפסות פרטיות ואמבטיות צרפתיות על הרגליים; כמו גם אתרי נופש מוזרים ומתוחכמים כמו Palihouse Miami Beach, Greystone Miami Beach ומלון Cardozo. נהנינו לשהות כאן וחושבים שזה היעד המושלם לטיול במיאמי עם התמקדות בחוף הים ובנקודות החמות ביותר של העיר, ולכן המלצות המלונות שלנו מתמקדות באזור – כל אחד מהמלונות הללו נמצא במרחק הליכה מסאות' ביץ'.

South Beach

הוא האזור שבו אתה יוצא מהמלון ומוקף מיד בבנייני ארט דקו. החוף ומסעדות רבות עשויים להיות במרחק הליכה, ואין צורך לשכור רכב כדי להגיע אליו (אם אתה מוכן להסתמך על אובר). סאות' ביץ' הוא אזור מעניין ביום ובלילה, עם חופים תוססים, מסעדות תוססות, מועדונים וברים, בהם תוכלו לרקוד בלילה, ויש הרבה פעילויות במיאמי לבחירה. כשזה מגיע למיאמי, אנשים בדרך כלל חושבים קודם כל על סאות' ביץ'. הוא מפורסם בזכות קו החוף הטורקיז של האוקיינוס האטלנטי, ארכיטקטורת הארט דקו הקיטשית שלו, הגאווה של אמריקה הלטינית וחיי הלילה התוססים.

מיאמי רבתי מושכת לא רק עם החופים שטופי השמש שלה והאקלים המפורסם בעולם. ביעד הצעיר יחסית יש גם כמה שכונות ועושר תרבותי שמציעות הערים הוותיקות והמבוססות באמריקה.

בנוסף לחוף

האזור מפורסם גם ברובע הארט דקו שלו ובבניינים המוזרים והיפים שבתוכו. האי ג'ונגל הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר של מיאמי. הארכיפלג הזה משתרע לאורך דרום פלורידה ויש בו חופי חול לבן יפהפיים, עצי דקל ובתי חוף מהשורה הראשונה.

דרומית למיאמי ביץ'

מעבר ל-Rickenbacker Road, תמצאו את Key Biscayne, אזור יפהפה אך קטן עם חופים נהדרים ופארקים פנטסטיים. ידוע כחלק הפופולרי ביותר של מיאמי ביץ', בקיץ החוף מלא במקומיים ובמבקרים מכל העולם, אך במהלך חודשי החורף האזור הופך להיות יותר מקום נופש ומקום נהדר לטייל בו. מתפעלים מבנייני הארט דקו המהווים את הרקע לחוף. קניות ביתם של חנויות ומסעדות פופולריות כמו קניון לינקולן רואד, בו תוכלו לטעום תוצרת מקומית משוק האיכרים השבועי, לטעום באחת ממסעדות הסושי ולקנות בחנויות מעצבים כולל Alchemist, Claudio Milano ו-Zadig & Voltaire . מיאמי ביץ' מציעה הזדמנויות כמעט בלתי מוגבלות לציד אוצרות ואיסוף.

התפעל מהרקע של בניינים צבועים בהירים

שכן סאות' ביץ' הוא ביתו של רובע הארט דקו של מיאמי. המכונה SoBe, סאות' ביץ' הוא אחד המקומות הטרנדיים ביותר במיאמי. העשירים והמפורסמים פוגשים מוזרים ותמהוניים בבתי קפה תוססים על קו המים ובמסעדות שוקקות. חופים נהדרים אחרים כוללים את וירג'יניה סאות' ביץ', Howlover Beach (חוף הנודיסטים החוקי היחיד) והפארק הלאומי קייפ ביל באגס בפלורידה. כשאתה חושב על מיאמי, אתה בוודאי חושב על חוף חולי עם שמש בהירה.

זה מקום נהדר לבקר בו ולדעתנו המקום הטוב ביותר לשהות בו במיאמי לסוף שבוע ארוך

אבל מיאמי ביץ' ממוקם על אי מחסום נפרד מהיבשת ומכסה רק חלק קטן מהאזור מטרופולין מיאמי ענק. אושן דרייב עובר לאורך קו המים של מיאמי ביץ' וחוצה את חולות סאות' ביץ' המפורסמים, מהווה יעד תיירותי פופולרי ביום ובלילה ומציע הזדמנות מצוינת למי שמתעניין במיוחד בקו הרקיע והנוף הייחודיים שיש למיאמי להציע. אזור ווינווד הוא אחד המקומות המעניינים ביותר במיאמי עבור מקומיים ומטיילים כאחד. תוכלו לחזור אחורה בהיסטוריה או לצאת לסיור מסופר ולשמוע סיפורים מרתקים על השכונה המודרנית הראשונה שנרשמה במרשם הלאומי של מקומות היסטוריים.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות