כל מה שחשוב לדעת על נגישות לעסקים

תאריך

מבוא: מהי נגישות עסקית ולמה היא חשובה?

נגישות עסקית היא מונח המתייחס למידת הגישה לסחורות ולשירותים, לרבות מבנים פיזיים, תחבורה, תקשורת והזדמנויות תעסוקה. זוהי גם המידה שבה מוצרים ושירותים אלה זמינים לאנשים עם יכולות שונות.
בכדי לקרוא עוד פרטים מורחבים אודות נגישות לעסקים וכל מה שחשוב לדעת על נגישות לעסקים באפשרותך לבקר באתר hangasha.co.il

נגישות עסקית חשובה כי היא עוזרת לאנשים עם מוגבלויות או צרכים מיוחדים להשתתף בחברה. זה גם עוזר לאנשים מוגבלים למצוא תעסוקה משמעותית.

נגישות עסקית היא עיצוב של מוצרים, שירותים, סביבות ותקשורת כך שהם ניתנים לשימוש לכל האנשים, ללא קשר לגילם, גודלם או מוגבלותם.

זה חשוב כי זה יכול לעזור לשפר את איכות החיים של אנשים עם מוגבלות וזה יכול גם לעזור להפחית עלויות לעסקים.

מבוא

העולם השתנה בשנים האחרונות. יש יותר אנשים עם מוגבלות מאי פעם.

זוהי מגמה שתמשיך לגדול ככל שהאוכלוסיה שלנו מזדקנת ואנשים עם מוגבלות חיים יותר מאי פעם.

ישנם דברים רבים שעסקים יכולים לעשות כדי להפוך את המתקנים שלהם לנגישים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

נגישות עסקית היא היבט חשוב בפעילות החברה. לא מספיק שלעסק יש אתר אינטרנט נגיש לכולם, אלא גם המבנה הפיזי צריך להיות נגיש לכולם. במאמר זה נדון בחשיבות הנגישות ומה המשמעות של העסק שלך.

הרבה אנשים חושבים שנגישות פירושה רמפות לכיסאות גלגלים וכסאות גלגלים במקום העבודה, אבל זה למעשה מכסה קשת רחבה הרבה יותר מאשר רק שני הדברים האלה. נגישות כוללת אנשים עם מוגבלויות, אנשים עם בעיות נפשיות, אנשים חירשים או כבדי שמיעה, וכל אדם אחר שעלול להתקשות בגישה לבניינים או לשירותים של החברה שלך.

כיצד לבחור תוכנת קורא מסך יעילה?

קורא מסך הוא תוכנה המסייעת לאנשים עם לקויות ראייה לקרוא ולתקשר עם המחשב. הוא יכול לקרוא טקסט על המסך, לפרש גרפיקה ולתת משוב שמיעתי.

תוכנת קורא המסך הפופולרית ביותר היא JAWS מאת Freedom Scientific. זה קיים כבר יותר משלושה עשורים ויש לו בסיס משתמשים גדול מאוד.

ישנן אפשרויות נוספות עבור אנשים עם לקות ראייה כגון Window-Eyes מאת GW Micro, ZoomText מאת Ai Squared, System Access מ-Serotek Corporation, Orca מ-Orca Communications Inc., VoiceOver מאת Apple Inc., NVDA מ-NonVisual Desktop Access Project, וכן ZoomText Magnifier מבית Ai Squared.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תוכנת קורא מסך יעילה כגון עלות

קוראי מסך הם תוכנה שיכולה לקרוא טקסט על מסך מחשב. הם מיועדים לאנשים עיוורים, בעלי ראייה לקויה או מוגבלויות אחרות המקשות על קריאת המסך.

ישנם שני סוגים של קוראי מסך: מגדילים גרפיים (או וידאו) ומגדילים מבוססי טקסט (או אודיו). זכוכית מגדלת גרפית מציגה גרסה מוגדלת של חלק המסך אליו מצביע סמן העכבר, בעוד שמגדילה מבוססת טקסט קורא בקול את מה שמופיע על מסך המחשב.

יש הרבה אפשרויות מסחריות וקוד פתוח עבור שני סוגי התוכנות. הבחירה הנכונה תלויה בצרכים שלך ובאופן שבו אתה רוצה להשתמש במחשב שלך.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות