חווית משתמש באתר

תאריך

הקדמה: מהו עיצוב UX באתר?

עיצוב אתר UX הוא תהליך של שיפור חווית המשתמש על ידי עיצוב אתר קל לשימוש ולניווט.

עיצוב אתרי UX עוסק ביצירת תחושת נוחות למשתמשים באתר שלך. משמעות הדבר היא שאתה צריך ליצור אתר עם פריסה אינטואיטיבית, ניווט ברור ותוכן תמציתי שאינו מציף את המשתמש.

עיצוב UX באתר הוא תהליך של שיפור חווית המשתמש באתר. זהו חלק חשוב בעיצוב אתרים הכולל הבנת התנהגות המשתמש ועיצוב בהתאם.

ניתן לחלק את עיצוב UX לאתר לשני שלבים:

1) הבנת התנהגות המשתמש: בשלב זה, עליך לברר מה המשתמשים באתר שלך רוצים ומה הם עושים באתר שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות שיטות שונות כמו סקרים, ראיונות או צפייה בהתנהגות של אנשים באתר שלך.

2) עיצוב בהתאם: ברגע שאתה יודע מה המשתמשים רוצים וכיצד הם משתמשים באתר שלך, עליך לבצע שינויים באתר בהתאם להעדפותיהם. אתה יכול לעשות זאת על ידי הוספת תכונות נוספות שיעזרו להם במשימות שלהם או על ידי כך שיקל עליהם למצוא מידע שהם מחפשים

מהי חווית משתמש באתר ולמה צריך לדאוג לך?

חווית משתמש באתר היא קבוצה של כל האינטראקציות השונות שיש למשתמש עם האתר שלך. אינטראקציות אלו כוללות דברים כמו ניווט, תוכן ואסתטיקה.

חווית משתמש טובה תשאיר את המשתמשים באתר שלך לפרקי זמן ארוכים יותר ותגדיל את הסבירות שהם יחזרו לאתר שלך בעתיד.

חווית משתמש באתר היא גורם חשוב בקביעת מידת ההצלחה של האתר שלך מכיוון שהיא משפיעה על היבטים רבים של האופן שבו אנשים מתקשרים איתך באינטרנט.

עיצוב חווית משתמש הוא סוג של עיצוב המתמקד בחוויית המשתמש. המטרה היא ליצור מוצרים קלים לשימוש, לספק הוראות ברורות ולהציע למשתמש חוויה מהנה.

המונח "חווית משתמש" הוטבע לראשונה בתחילת שנות ה-90 על ידי דון נורמן, מדען קוגניטיבי ומומחה לשימושיות ב-Apple Inc.

חווית משתמש באתר היא מה שהם מרגישים לגבי האתר שלך כאשר הם מבקרים בו בפעם הראשונה וכיצד הם מרגישים לגבי האתר שלך לאחר שביקרו בו שוב.

כיצד ליצור חווית משתמש נהדרת לאתר שלך?

חווית משתמש באתר היא תהליך מסובך. זה כרוך בהיבטים רבים ושונים ויש לטפל בו בקפדנות. חווית המשתמש באתר תלויה בגורמים רבים כמו התוכן, הניווט, העיצוב והפריסה של האתר.

חשוב שלאתר יהיה עיצוב אטרקטיבי וקל לניווט שיהיה אינטואיטיבי לשימוש המשתמשים. בנוסף, הוא אמור להיות מסוגל לספק תוכן איכותי שיעסיק את המבקר במסר המותג שלך ויגרום לו לרצות להישאר באתר שלך.

להלן כמה טיפים שיכולים לעזור לך ליצור חווית משתמש נהדרת עבור האתר שלך:

1) בצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך: אופטימיזציה של התוכן שלך פירושה לוודא שיש לך את כל מילות המפתח הנכונות, כך שכאשר

חווית משתמש באתר היא מדד למידת היעילות של מבקר או לקוח להשיג את מטרותיהם באתר האינטרנט שלך. זהו הסכום של כל האינטראקציות בין המבקר לאתר שלך.

זה כולל את האופן שבו מבקרים מרגישים לגבי החוויה שלהם, מה הם חושבים עליה ותפיסותיהם לגבי כמה קל או קשה היה להשתמש בו. חווית משתמש טובה פירושה שהמשתמשים ירגישו בטוחים בשימוש באתר שלך, ימצאו את מה שהם מחפשים במהירות ויהיו מרוצים מהחוויה שלהם.

טיפים לשימושיות באתר שיעזרו לך ליצור אתר מדהים

יצירת אתר שהוא גם אסתטי וגם קל לשימוש יכולה להיות משימה לא פשוטה. אבל, אם תעקבו אחר העצות האלה, תוכלו להיות בדרך ליצירת חווית משתמש מדהימה.

1) שמור על זה פשוט: זכור שמשתמשים בדרך כלל לא מחפשים אתרים מסובכים עם המון מידע.

2) קל למצוא את מה שהם רוצים: תן למשתמשים את הכלים הדרושים להם כדי למצוא את התוכן שהם מחפשים במהירות ובקלות.

3) השתמש בשפה ברורה: וודא שהאתר שלך כתוב בשפה ברורה ותמציתית כדי שהמשתמשים יוכלו להבין מה אתה מנסה לומר.

4) ספק משוב: תן למשתמשים לדעת עד כמה הם נמצאים בהתקדמות שלהם, כך שהם יודעים היכן הם נמצאים וכמה עוד

טיפים לשימושיות באתר שיעזרו לך ליצור אתר מדהים – אתר קל לשימוש, עיצוב ממשק משתמש טוב

חווית משתמש היא המפתח לאתר מצליח. כדי ליצור אתר מדהים, אתה צריך לשקול איך המשתמשים שלך ירגישו כשהם מבקרים באתר שלך. אתה צריך לוודא שהניווט קל, שהתוכן מרתק ושקל להם למצוא את מה שהם מחפשים. האתר שלך צריך להיות אינטואיטיבי וידידותי למשתמש.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות