זנזיבר למשפחה עם ילדים

תאריך

אפשר לעשות את זה גם בקניה, אבל אני חושב שבטבעת הצפונית של טנזניה יש יותר מקומות לעצור, כך שקל יותר לקצר את זמן הנסיעה מבלי לנסוע אלפי קילומטרים. בזנזיבר יש מגוון רחב של סוגי חופים, אז חקרו אותם כדי לוודא שאתם על החוף האהוב עליכם. בעוד שזנזיבר ידועה כחוף חול לבן מושלם, כמה חופים אינם קרובים לזה.

זנזיבר מורכבת מחופים רבים, ג'ונגלים רבים ומעט עיירות ביניהם. הם למעשה מספר איים, האי המרכזי נקרא זנזיבר. הוא כולל גם כמה איים סמוכים: מנבה, פמבה, מאפיה ולטהאם. זהו אי קטן בשם Prison Island, ממש מול סטון טאון.

החופים העדינים של איי זנזיבר לבדם מספיקים כדי להפוך את האי ליעד אידיאלי לחופשה משפחתית. תוכלו למצוא צוות מועיל, סוויטות גדולות או חדרי משפחה, בונגלוס ווילות פרטיות, ופעילויות מיוחדות לילדים כדי שתוכלו לנוח על החוף בנחת.

גלישת עפיפונים

שנורקלינג, צלילה, סיורים בעיר ובג'ונגל הם כולם חלק מהאי. כל אתר נופש מציע אטרקציות משלו ברחבי האי, בין אם זה חוף הים, העיירה סטון או משהו יוצא דופן אחר. סיור תרבות באי זנזיבר – אטרקציות שחובה לראות למרות שרוב האנשים מגיעים לזנזיבר בשביל חווית החוף הנהדרת, יש גם לא מעט אטרקציות תרבותיות.

מדריך האי זנזיבר

מה לראות ולבקר זנזיבר היא ארכיפלג ציורי שהעושר העיקרי שלו הוא יופי טבעי ייחודי וחופים יפים. הארכיפלג כולל את האי באותו השם, ולמשך זמן מה… פתוח עוד נקודה חשובה להזכיר היא חיסוני הקדחת הצהובה והמלריה, שחובה על כל מבקר, לא רק לילדים.

ברחבי הארכיפלג ישנם בתי מלון ואתרי נופש המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים הנופשות בזנזיבר. היופי בזנזיבר הוא שיש כל כך הרבה אפשרויות למשפחות עם ילדים, למטיילים בודדים ולזוגות.

יש כמה אתרי נופש נהדרים למשפחות בזנזיבר

אבל תמצאו את הבחירה הטובה ביותר באי הראשי של זנזיבר, אונגוג'ה. עם זאת, ישנם כמה אתרי נופש זולים בזנזיבר עם תנאים מתאימים לחופשה משפחתית. למרות שלפמבה יש אתר נופש משפחתי אחד או שניים מהשורה הראשונה, המבחר קטן יותר ומגוון הפעילויות לילדים מצומצם יותר. מנמבה הוא אי קטן ליד זנזיבר ומאוד פרטי – לא נסענו לשם, אבל אומרים שהחופים מאוד בינוניים ויש רק אפשרות לינה אחת שהיא יקרה במיוחד.

עם זאת, אם אתם מתכננים את חופשת זנזיבר שלכם ביולי או אוגוסט, סביר יותר שתראו לווייתני גבן שוחים מול החוף במהלך תקופה זו.

במהלך חופשה משפחתית בזנזיבר

תוכלו ליהנות מספורט ימי או פשוט להירגע על החופים הטרופיים היפים. הנה כמה חוויות נהדרות שתוכלו לחוות עם הילדים שלכם בביקור בזנזיבר. לקחת את הילדים איתך לגן העדן הקטן הזה שנקרא זנזיבר זה רעיון שלא תצטער עליו. יש הרבה מקומות ופעילויות באי שלנו שילדים יאהבו, ובתרבות הסוואהילית אוהבים מאוד ילדים.

אתה יכול לקנות ..

פתוח כאן באי זנזיבר, יש הרבה תוכניות בידור לילדים שיהפכו את החופשה שלך לבלתי נשכחת. חופשה משפחתית זו בת 8 ימים בזנזיבר היא אידיאלית למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. מטרת הפעילויות היא לבדר ולחנך ילדים על ההיסטוריה והתרבות של זנזיבר.

פעילויות תרבותיות וחינוכיות מלמדות אותך את ההיסטוריה של זנזיבר, איך לבשל אוכל סוואהילי מסורתי, לטוות עצי דקל על החוף, ואפילו איך לטפס על עץ קוקוס.

מועדון הילדים Baraza

הוא אזור טרקלין ממוזג בו הילדים יכולים ליהנות ממשחקים, כתיבה ופעילויות תרבותיות אינטראקטיביות. חלק מאוסף זנזיבר, Baraza Resort & Spa חייב להיות אחד המקומות היוקרתיים אך ידידותיים למשפחות שהיינו בהם. Baraza הוא חלק מאוסף זנזיבר, הכולל גם מלונות רבים אחרים הממוקמים בחלק המזרחי של האי. קונדה נאסט גם כינה את החוף שבו ממוקם בארזה כאחד הטובים בעולם.

מגלם בבירור את ההשפעה העומנית/ערבית של זנזיבר

אתר נופש זה מורכב מקשתות זורמות, בדים ונברשות ערביות. מרופד בעצי דקל דקים מכפי שניתן לספור, אתר נופש שופע זה כולל דשא ירוק, עצי דקל, בקתות משפחתיות, בריכה ענקית עם בר בריכה, והחוף נמצא במרחק צעדים ספורים בלבד.

Milele Beach Resort מציע 5 חדרים זוגיים

2 וילות חוף וסוויטה המתאימה ל-2 מבוגרים ו-2 ילדים. התארחנו במלון בוטיק קטן שנפתח על ידי חבר איטלקי ב-2017, על החוף ליד פאג'ה (שזה במקרה אחד החופים היפים באי). אתר נופש יוקרתי בטנזניה יקבל את פניכם במהלך שהותכם בזנזיבר.

לחלופין

אתה יכול להזמין אחד ממגוון המלונות המפוארים בזנזיבר. האפשרות הטובה ביותר היא לטוס עם Neos (במטוס שכר עם מי שיעביר את הלילה באתרי הנופש) ממילאנו לזנזיבר. רוב המשפחות עם ילדים סקפטיות לגבי טיסה לזנזיבר, אבל היא באמת לא יותר גדולה מפוקט. עם ההגעה לשדה התעופה של זנזיבר, יפגוש אתכם נציג הלודג' ויועבר לאתר הנופש והספא Baraza לאורך חוף Bwejuu Paje על חוף זנזיבר.

ניתן להפוך את חופשת החוף בזנזיבר למיוחדת עוד יותר עם טיול ביבשת טנזניה וספארי בלתי נשכח. בקש מאחד המומחים שלנו לעזור לך לארגן חופשה בלתי נשכחת עבור המשפחה שלך.

אנו מציעים חבילות ספארי וחבילות ספארי בשילוב עם חופשת חוף בזנזיבר שיתאימו לכל צרכי המשפחה והתקציבים

זהו ספארי משפחתי טיפוסי בן 14 יום בטנזניה שייקח אתכם ואת משפחתכם לפארקים הלאומיים בצפון טנזניה וייקח אתכם לאי זנזיבר לחופשת חוף משפחתית מרגיעה.

לאחר שגרתי על אי טרופי באסיה בעבר

הופתעתי מכך שזנזיבר לא הייתה אחד מאותם איים שניתן לחקור מחוץ לסיור/נופש. האקלים הטרופי והחופים הרבים בשילוב עם התרבות הערבית הופכים את זנזיבר למקום מרתק. זנזיבר, המכונה לעתים קרובות "אי התבלינים", עשירה בתרבות ערבית ומציעה בידור אינסופי. אולי הידוע בעיקר בזכות החופים הלבנים והאידיליים שלה, זנזיבר גם מלאה בתרבות עשירה ומורכבת, עם קשרי הסחר ההיסטוריים שלה ומורשת כור ההיתוך של בירתה, סטון טאון.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות