בניית קורסים דיגיטליים

תאריך

עכשיו זה הזמן לחקור כמה מהפלטפורמות הטובות ביותר ליצירת קורסים מקוונים נהדרים, מרתקים ומשווקים. פלטפורמות הקורסים המקוונות הטובות ביותר פלטפורמות הלמידה המקוונות המפורטות כאן הן בחירה טובה, אבל אני יודע שזה מועיל אם אתה רוצה למכור את הקורסים שלך, מומחים אומרים "תראה את זה, זה ההימור הטוב ביותר שלך". יש לי יותר ניסיון עם כמה מפלטפורמות הקורסים המקוונות הטובות ביותר מאחרות, אבל בדקתי אותן ברמה גבוהה כדי להבטיח שהן מתאימות לחינוך והדרכה ליזמים ועסקים קטנים על סמך שנות הניסיון שלי. מי שרוצה למכור קורסים מקוונים. פלטפורמות הקורסים המתארחים הללו מיועדות ליזמים בודדים או לעסקים קטנים הזקוקים לדרך מוכנה ליצור אתר ממותג משלהם למכירת קורסים מקוונים.

אחרים יאפשרו לך ליצור ולארח את הקורס שלך באתר האינטרנט שלהם כחלק מקטלוג הקורס ולא באתר האינטרנט שלך

אתה יכול ליצור מספר קורסים מקוונים, ליצור הורדות דיגיטליות, ליצור אתרי מנויים נפרדים ולארח את כולם באחד. המקום היחיד. כשאתה משתמש בפלטפורמת הכל באחד כמו קג'בי, אתה לא צריך שום כישורים מיוחדים כדי ליצור קורס מקוון. מדריכים ומחנכים מנוסים יכולים ליצור קורס מאפס בקלות.

מעוניינים ליצור קורס דיגיטלי?
לעוד מידע אודות בניית קורסים דיגיטליים עליך לבדוק ב- digitalcourse.co.il

אנחנו ב Digital Course נעזור כלם במקצועיות רבה בנושא בניית קורס דיגיטלי 

בונה הקורסים החזותי מקל על מחנכים ליצור קורסים

הפלטפורמה המושלמת ליצירת קורסים עם כל הכלים שאתה צריך כדי ליצור קורסים מקוונים יפים שיעזרו לתלמידים שלך ללמוד. שקול את זה כקורס מזורז בבניית הכיתה הוירטואלית הראשונה שלך. קל להעלות או ליצור את הקורס הראשון שלך ב-LearnWorlds ואין צורך במיומנויות טכניות.

LearnWorlds מציעה מגוון שירותים שיעזרו לך ליצור ולמכור קורסים מקוונים באמצעות פלטפורמת הקורסים המקוונים של LearnWorlds

Learnworlds היא הפלטפורמה המושלמת ליוצרי קורסים שרוצים ליצור אינטראקציה עם התלמידים שלהם בצורה ייחודית. פלטפורמות רבות ליצירה ומכירה של קורסים מקוונים ייצרו עבורכם אתר אינטרנט ודף נחיתה וידאגו כמעט לכל דבר, החל מאחסון אתרים ושמות דומיינים ועד לאבטחת אתרים וגיבויים. כרגע, הכי קל ליצור קורסים חד פעמיים או שיעורים מקוונים לפי מנוי.

הנה תוכנית יעילה של 5 ימים ליצור במהירות את התוכן האלקטרוני שלך

להקים סביבת למידה וירטואלית, לקדם ולאחר מכן למכור את השיעורים המקוונים שלך ללקוחות. אני אלמד אותך איך ליצור קורס מקוון משלך, להפוך אותו למצוין, לקדם אותו, למכור אותו ולהרוויח ממנו כסף. בקורס זה תלמדו בדיוק איך עשיתי את זה בפירוט כדי שתוכלו לעשות את אותו הדבר. אמנם זו לא רשימה ממצה של כל מה שאתה צריך כדי לתכנן, להתכונן ולהשלים כדי ליצור קורס מקוון מוצלח, אבל זה נותן לך סקירה כללית של אבני הדרך העיקריות כדי שתדע למה לצפות וכיצד לעבור את הקורס. נָתִיב. יהיה כמו לפני ההשקה.

חזרו לקורות החיים שלכם

קחו עט ונייר ויישמו את המדריך הזה צעד אחר צעד, החל מהגדרת הכיוון לקורס החוויתי שלכם. זה מאפשר לך ליצור את כל התוכן החינוכי שאתה עשוי להזדקק לו. אתה יכול להשתמש בו כדי לבנות את האתר שלך, ליצור ולנהל קורסים, להציג ניתוח נתונים, להפעיל קמפיינים שיווקיים בדוא"ל, לתקשר עם הלקוחות שלך ולעבד תשלומים ממרכז מחוונים אחד. במילים אחרות, אתה יכול ליצור קורסים עם Kartra כמו גם לנהל כל היבט אחר של העסק המקוון שלך, מאתר האינטרנט שלך לקמפיינים בדוא"ל ומשפכי מכירות ועד לקהילות מקוונות.

הפלטפורמה האינטואיטיבית אך הנגישה TalentLMS

היא פלטפורמה נוספת אליה תוכל לפנות כדי להביא את הקורסים והלמידה שלך באינטרנט. LifterLMS הוא תוסף וורדפרס LMS פופולרי שניתן להשתמש בו כדי ליצור ולהציג קורסים מקוונים. אתה יכול להוסיף פורום דיונים באמצעות bbPress כדי להגביר את המעורבות, להוסיף מערכת הפניות או תוכנית שותפים באמצעות Affiliate Royale כדי להגדיל את המכירות, וליצור דפי מכירה מותאמים אישית / סמינרים מקוונים באמצעות SeedProd להגדלת העסק המקוון שלך.

אם רק תבצע עשרה צעדים פשוטים

לא רק תיצור תוכן קורס בעל ערך ואפקטיבי, אלא גם תמכור אותו לקהל משולב שרוצה לדעת מה אתה יודע. אם אתה רוצה ליצור קורס מקוון רווחי, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר את הקהל שלך, לגלות במה הם מתעניינים ולמצוא את הרעיונות הטובים ביותר לקורס. אתה צריך אסטרטגיית פרסום ושיווק מתמשכת כדי להגביר את הקורסים ואת גיוס הסטודנטים שלך.

יצירת קורסים בדרך זו מספקת כניסה בסיכון נמוך ומפחיתה את המאמץ למכור מוצרים דיגיטליים

אין עמלות עסקה ותהליך פשוט בן 3 שלבים מעלה את אתר הקורס שלך לפעולה תוך זמן קצר. ניתן להציע קורסים בנפרד או בחבילות, ולבחור בין תשלום חד פעמי, תוכנית בתשלום או מנוי.

 

כדי לעזור למחנכים ליצור קורסים מעולים, Skillshare מספקת גם משאבים כגון אתגרי הוראה ומדריכים למורים. Teachables Course Builder מקבל קבצים מ-Dropbox, Google Drive, OneDrive ופורמטי תוכן אחרים. צור מספר בלתי מוגבל של קורסים, מודולים וקורסים, וארגן מספר בלתי מוגבל של קורסים עם תכונת ה-Climb Pattern, שעוזרת לך לדמיין את מבנה הקורס שלך תוך כדי יצירתו.

אם אתה חושב ליצור ספריית למידה מקוונת

כנראה שאתה כבר יוצר תוכן לאינטרנט. אחת הדרכים המהירות והיעילות ביותר להביא את הידע שלך לשוק הגלובלי, להשפיע יותר ולהרוויח יותר כסף היא להוריד את הידע שאורב לך במוח ולהפוך אותו ללידים רווחיים. ההשפעה של קורסים מקוונים. הגיע הזמן לחלוק את הידע שהרווחת קשה עם העולם, ויצירת קורס מקוון היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, להגיע לאלפי אנשים, ולמה לא להרוויח כסף?

 

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות