איפה כדאי לקנות מתנה לכנס לאורחים

תאריך

חקור את הרעיונות למתנות ארגוניות לאירועים וירטואליים למטה כדי להחליט מה לשלוח למשתתפים. עם זאת בחשבון, מצא השראה למתנות לאירועי חברה וירטואליים לאירוע. בין אם אתה משיק מוצר חדש, פוגש מנהיגים אחרים בתעשייה באינטרנט, או מארגן מסיבת חברה, שלח מתנות לאורחים שלך באירועים וירטואליים כדי ליצור רושם מתמשך.

אם אתה מתכנן אירוע וירטואלי

רשימה זו של רעיונות למתנות וירטואליות תיתן לך השראה עם כמה רעיונות להתחיל. ואם אתה מחפש דוגמאות להשראה, בדוק את הרעיונות האלה לאירועים וירטואליים. הרעיונות הטובים ביותר לוועידה וירטואלית מביאים תועלת מיידית לנמען בכך שהם נותנים לו את מה שהם רוצים להשתמש בו ברגע זה.
למידע מורחב על מתנות לכנס ואיפה כדאי לקנות מתנה לכנס לאורחים כדאי לגלוש לאתר logogift.co.il

הפריט הבא ברשימת המתנות לפגישות הרמקולים החכמים שלנו הוא משטח טעינה נייד. אנו רוצים להמליץ ​​על משהו שיעזור למבקרים שלך להאזין לאירוע הוירטואלי שלך ולהשתמש בו תוך כדי האזנה או אינטראקציה.

ידע זה יעזור לך להחליט על דברים כמו אריזה

בחירת מוצרים, נותני חסות ואפילו מספר קופסאות המתנה שאתה רוצה לשלוח. על ידי קביעת התקציב הכולל לאירוע שלך, תקבל מושג טוב יותר כמה אתה צריך להוציא על אריזת מתנות. השלבים הללו יעזרו לכם להחליט האם שליחת מתנות מתאימה לאירוע שלכם, ואם כן, כיצד להמשיך. תנו לעצמכם הרבה זמן, ודאו שלא תפספסו מתנות כלשהן, וצרו הזדמנויות למשתתפים לקיים אינטראקציה לפני, במהלך ואחרי האירוע.

השקיעו זמן בחיפוש אחר מתנות ופריטים פונקציונליים שניתן להשתמש בהם זמן רב לאחר סיום האירוע; זה יספק יותר נקודות מגע עם צרכנים ויעזור לשמור על המותג שלך בראש מעייניהם של הלקוחות בצורה אורגנית יותר

שים לך מטרה למצוא טובות ועידה שהקהל שלך יאהב להשתמש בהן לאורך זמן. לאחר מכן חקור את התשובות לשאלות החמות ביותר הקשורות לכנס ולמד עוד על האופן שבו אלמנטים אלה יכולים לשפר את החזר ה-ROI של האירוע שלך. מתנות הן סחורה חינם, ממותגת או ממותגת שחברות מחלקות למשתתפים באירוע.

מתנות בסגנון Swag מעוררות רצון טוב ומודעות למותג בקרב קהל היעד

הם יכולים לשמש גם כפרס על ביצועים על תיק ארגוני, או כדרך לומר תודה לאורחים בנשף צדקה. אפילו מארזי המתנה והסלסלות לאירועי חברה המחולקים לכל המשתתפים לאחר הכנסים הללו בסופו של דבר נראים דומים; נייר מכתבים אישי, שוקולד, קונדיטוריה וכדומה יכולים להגיע רק עד כאן. כעסק, אתה רוצה לתת למשתתפים לא רק פריט עם שם המותג שלך, אלא משהו שהם זוכרים, ולא סתם לזרוק אותו.

אם אתם מארגנים או נותנים חסות לכנס ולא מחלקים מזכרות

המשתתפים לא יכעסו. אבל מזכרות לכנס ומתנות ממותגות ישאירו אותך בתודעת המבקרים הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. וככל שאירועים אישיים הופכים פופולריים יותר בהדרגה, יצטרכו לשדל את משתתפי הכנס עם מוצרי קידום מכירות איכותיים כדי להפוך את האירוע לשווה לראות. אנו מקווים שעכשיו יש לך רעיונות שתוכל להשתמש בהם כדי להרשים את משתתפי הוועידה והשותפים באירוע הווירטואלי הבא שלך, החל משוברי משלוח מזון ועד קופסאות מנוי.

כאן ריכזנו רשימה של רעיונות למתנות פיזיות ווירטואליות נהדרות ורב ערך שיעלו חיוך על פניהם של הנמענים ויעזרו לבנות את המותג שלכם

אנו מצפים לעבוד איתך כדי ליצור מתנות נהדרות לאירוע שלך. אנחנו נתחיל מיד כדי לוודא שמתנות הכנס האישיות שלך מודפסות בצורה מושלמת ומועברות בזמן לפגישה הגדולה. נשמח לעזור לכם למצוא את הפריטים המושלמים לאירוע שלכם – פנו אלינו באמצעות הטופס למטה ליצירת קשר עם נציג סוואג מנוסה.

כל המתנות במאמר זה הן אפשרויות נהדרות

לא משנה ממי אתה נותן אותן. תסתכל מקרוב על הרעיונות למתנות וירטואליות למעלה ובחר את אלה שמתאימים ביותר למיתוג האירוע ולהעדפות הנמענים של החברה שלך. המתנות הטובות ביותר עבור משתתפי הכנס הן אלו שיעזרו להגדיל את המכירות מחוץ לכנסים או תערוכות.

נסה סוג זה של כנס בכל אירוע הכולל סמינרים הקשורים לבריאות או עבור תעשיות כמו תעשיית האירוח שבהם נושאים ורעיונות בריאות רלוונטיים

חבילת כנס הנסיעות כוללת את כל מה שהמשתתפים יכולים להשתמש בו לפני, במהלך או אחרי הטיול. השתמש בטובות ועידות נסיעות באירועים עם משתתפים בינלאומיים או במפגשים מרובים עירוניים כגון מופעי דרכים או סדרות סמינרים, מכיוון שסביר להניח שאורחים נוסעים לאירוע מסוג זה לעתים קרובות יותר מכל אירוע אחר.

אם האירוע שלכם מושך מספר רב של אורחים מערים אחרות

נסו להימנע מאוכל שיהיה קשה לקחת אתכם למטוס – פריטים גדולים ובקבוקי יין יכולים להוות בעיה למי שאין לו מטען בדוק. ואם אתם דנים בערך של הוספת פריטי יוקרה לתיקים במשרד שלכם במקום לתת לעובדים שלכם בונוס גדול יותר, זכרו שבדרך כלל מתנות אינן ממוסות כהכנסה, בעוד בונוסים בדרך כלל מחויבים במס. לסיכום, תקציב המוצר שלך עשוי להשתנות אם יש הרבה דוברים בכנס או אם אתה רק מחפש מתנות לדוברים מרכזיים בלבד.

בין אם אתה רוצה להרשים את המשתתפים שלך עם רעיונות למתנות כנס איכותיות או לתת תג פשוט וזול עם שם החברה ואנשי הקשר שלך

יש לנו את מה שאתה צריך. לפלטפורמות אלו יש כלים המאפשרים להציג את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בפני משתתפי הכנס. כלים אלה כוללים אוטומציה, התראות בזמן אמת, מדידות ועוד.

האריזה עוצמתית

וקופסת מתנה אישית יכולה להכין אותך להפיק ממנה את המרב ולשמח את המשתתפים. רעיונות למתנות יוקרתיות עדיף לשמור לאירועים גדולים בתקציב מוצק. אמנם יש מאות, אולי אפילו אלפי, אפשרויות בכל הנוגע למזכרות זולות, אבל יש סיכוי טוב שמספר חברות באותו כנס יחלקו את אותם פריטים או שקיות מתנה דומות מאוד. הנה כמה מהדברים והרעיונות הטובים ביותר להעלות בדרכים חדשות.

מענקי ועידה בלעדיים אלו מוצעים לאחר מכן ל-100-500 האנשים הרשומים הראשונים

או שהם מוצעים כפרסים אקראיים למשתתפים שהצביעו לפני השלמת האירוע. לא רק שאתה מעודד רישום מוקדם והשתתפות; עוד לפני תחילת האירוע, תעשה רושם שחבילת הכנס שלך היא בעלת ערך. רעיון מתנה זה הוא גם אסטרטגיית שיווק טובה לאירועים מכיוון שהוא מאפשר לך לקדם את המותג שלך לאחר הפגישה. עוד מתנה שימושית מאוד ברגע האחרון היא אימון לחברים שלכם.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות