איך בוחרים עו"ד דיני עבודה?

תאריך

עורך דין לדיני עבודה

עורך דין דיני עבודה הוא עורך דין שתחום התמחותו הוא דיני העבודה בישראל. למעשה, רק עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום, יכול לספק מענה הולם ללקוחות שלו. אלו יכולים להיות עובדים ומעסיקים. המשיכו בקריאת הכתבה ותוכלו לקרוא באיזה נושאים עורך דין דיני עבודה ומטפל ואיך מומלץ לבחור אותו. הכתבה בשיתוף עם עורכת דין דיני עבודה אורנה שמריהו

כמה מילים על הנושאים בהם מטפל עורך דין דיני עבודה

תוכלו להתייעץ ולקבל טיפול בכל הנושאים האלה:

  • ייצוג עובדים בבית הדין לעבודה
  • פיצויי פיטורין
  • זכויות עובדים
  • זכויות נשים בעבודה
    עבור פרטים מורחבים בנושא של האם שווה להשקיע בדירה להשקעה בדובאי באפשרותך לגשת לאתר
  • הטרדה מינית בעבודה
  • הרעת תנאים
  • ליווי בשיחת שימוע לפני פיטורין

שאלת השאלות – כיצד בוחרים עורך דין דיני עבודה?

להלן הטיפים שלנו שיעזרו לכם לבחור בעו"ד מוצלח:

  1. תחום התמחות – בעולם המשפט, יש תחומים רבים. אחד מהם הוא דיני עבודה. על כן, כאשר אתם בוחרים עורך דין, עליכם לוודא שעורך הדין עוסק אך ורק בתחום דיני עבודה ולא בתחומים אחרים.
  2. וותק וניסיון – תסכימו איתנו שלניסיון אין תחליף וגם לא מחיר. משרד עורכי דין הפעיל לאורך שנים רבות ומחזיק בצוות של עורכי דין מנוסים וותיקים, סביר מאוד שיהיה משרד עו"ד יציב וטוב.
  3. המלצות – כמו בכל רכישה של שירות, מומלץ לקרוא כמה שיותר המלצות. תוכלו למצוא אותן לא רק באתר של עורך הדין, אלא גם בכרטיס העסק המופיע בגוגל, ברשתות החברתיות ולעיתים אפילו תוכלו לקבל אותן מחברים או בני משפחה.
  4. הצלחות – בדקו את אחוז ההצלחות שיש למשרד עורכי הדין שבחרתם. כמובן שככל שיהיו יותר הצלחות, כך הדבר יעיד על משרד חזק, עמיד וטוב. כמו כן, מומלץ גם לשאול לגבי סיפורים דומים לשלכם והאם אכן הייתה הצלחה בתיקים הללו.
  5. אינטראקציה ותחושה – כאשר אתם נפגשים עם עורך הדין שיטפל בתיק שלכם, בדקו האם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו והאם אתם מקבלים את מירב תשומת הלב. אם אתם לא בטוחים ומרגישים שהכימיה והתקשורת איתו לא במיטבה, אז מומלץ שתחפשו עורך דין אחר שייצג אתכם.
  6. שכר הטרחה – בדקו עם עורך הדין מהו שכר הטרחה שהוא מבקש על השירות. קחו בחשבון ששכר הטרחה משתנה בהתאם לרמת הניסיון של עורך הדין וכמובן בהתאם לרמת ההשקעה שלו בתיק.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שכאשר מדובר על ניהול תביעה בבית דין לעבודה, מדובר על עניין מאתגר ומורכב.
על מנת להצליח בתביעה נגד מעסיק שהפר את הזכויות שלכם, יש צורך בייצוג משפטי שיינתן על ידי עו"ד דיני עבודה שיש לו המון ניסיון בתחום. בתהליך הבחירה שלכם, אל תוותרו גם על שיחת ייעוץ עם עורך הדין, כך תוכלו גם להתרשם ממנו (בטרם תגיעו לפגישה עימו). תביעות בבית דין לעבודה הן תביעות בסכומים גבוהים ועל כן, חשוב מאוד שתגיעו מוכנים לבית הדין וכמו כן תקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות