איזה מוצרי פרסום מומלץ לבחור לעסק?

תאריך

מוצרי פרסום

מדוע מוצרי פרסום הם יעילים? כי הם מספקים ערך גם עבור מי שמחלק אותם וגם עבור מי שמקבל אותם. מדובר על מוצרים שיש להם ערך פרסומי. מבחינת העסק, מדובר על מוצרים שמעניקים חשיפה, מקדמים את המכירות ומביאים לחיזוק הנאמנות של הלקוחות. מבחינת הלקוח, מדובר על מוצרים מועילים וגם שימושיים. כמו כן, המוצרים הללו מהווים גם סוג של תזכורת לעסק. 

יש ארבעה סוגים של מוצרי פרסום. נרחיב על כל אחד מהם בהמשך הכתבה.
הכתבה נעשתה בשיתוף עם חברת חושן פרסום מוצרי פרסום ומתנות.

מוצרי פרסום עונתיים או מוצרי פרסום שמתאימים לחגים

אפשר לבחור מוצרים שמתאימים לעונה או לחג מסוים שיש בקרוב. יש לבצע חשיבה ולבחור את המוצרים המתאימים. לדוגמה, אם רוצים לפרסם את העסק לקראת הקיץ, אין טעם להשקיע במוצרי פרסום כמו נעלי בית צמריריות או מטרייה למשל. מוצרים שכן יהיו מומלצים יהיו מגבת חוף, כובע מצחייה וכו'. דוגמה נוספת היא מוצרי פרסום לחגים. נניח אם חג טו בשבט מתקרב ותרצו לחלק מוצרי פרסום ללקוחות, אז יהיה זה נכון לבחור במוצרים כמו סוקולנטים, מארז פירות יבשים וכו'. 

מוצרי פרסום שיספקו חשיפה גבוהה במחיר הנכון

מה הכוונה? יש לאתר מוצרי פרסום ששומרים על יחס טוב בין העלות שלהם לבין התועלת שהם יביאו. לדוגמה, אם תחלקו בקבוק תרמי או מגבת שנושאים את מיתוג העסק שלכם, הרי שאתם תזכו לחשיפה גדולה. זאת משום שהלקוחות ישתמשו במוצרים האלה וייקחו אותם כאשר הם הולכים לים או לטיולים. 

מוצרי פרסום המותאמים ללקוחות של העסק

נכון, אין ספק שכאשר מדובר על מוצרי פרסום, מדובר על מוצרים שבאמצעותם תרצו לקדם את המכירות של העסק. מה שכן, אתם גם תרצו שהמוצרים שתבחרו יהיו שימושיים וכך הם יפרסמו עוד יותר טוב את העסק. על כן, בחרו אותם בהתאם ללקוחות שיש לכם. כלומר, יש העדפה למוצרים מרגשים ומשמחים או מוצרים שיהיו יעילים וגם שימושיים. כך כאשר המוצרים יהיו בשימוש של הלקוחות שלכם, הרי שהעסק שלכם ייחשף לאורך זמן, לא רק ללקוחות אלא גם לבני משפחתם, לחברים ובכלל לאנשים שנמצאים בסביבתם.

מוצרי פרסום שתואמים את הערך של המותג

איך תדעו אם המוצר הוא מתאים לפרסום? התשובה היא פשוטה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק שאכן מדובר על מוצר שאפשר להדפיס עליו לוגו או בכלל להעביר דרכו מסר. המסר יהיה כמובן בשילוב של גרפיקה וגם מלל. אל תדאגו, יש לכם המון המון מוצרים פרסום שתוכלו למתג והם: ספלים, כוסות, חולצות, כובעים, צעיפים, סינרים, בקבוקים תרמיים, שוקולדים, ערכת משחקים לים ועוד. כמובן יש לבחור את המוצרים שיהיו תואמים את הערכים של המותג. לדוגמה, אם העסק שלכם עוסק בחדשנות וטכנולוגיה, אז תבחרו גאדג'ט כמו רמקול, דיסק און קי וכו'. אם העסק שלכם עוסק בטיפוח, תוכלו לבחור מוצר כמו חלוק רך ומפנק עם מיתוג של העסק.

לכל בעלי העסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא!

אתם מוזמנים להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

קבלו גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקצועיות ופרקטיות, המועברות על ידי אלעד הדר – יועץ עסקי מוביל עם ניסיון עשיר של 23 שנים מחברת Success.

הצטרפו למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל שהשתנו חייהם ושכבר נהנים מהידע הנרחב והכלים המעשיים שיעזרו לכם להצעיד את העסק שלכם קדימה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את המפתחות להצלחה העסקית שלכם, וכל זאת – בחינם!

לחצו כאן עכשיו או בתמונה מתחת והתחילו את המסע שלכם להגשמת הפוטנציאל העסקי המלא שלכם!

 

עוד
כתבות

תפריט נגישות