מרכזיות לעסקים – מה הם ההבדלים בין המרכזיות?

תאריך

מרכזיות לעסקים

אחת השאלות הפופולאריות ביותר בנושא המרכזיות לעסקים היא מהם ההבדלים בין מרכזיות לעסקים? כאשר מתחילים להתעניין יותר ויותר בנושא ולקבל תשובות, מגלים שיוצאים עוד יותר מבולבלים. על כן, תנו לנו לעשות לכם סדר בעניינים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

סוג ראשון – מרכזיה אנלוגית

דור ישן של מרכזיות טלפון. כמעט ולא קיימות כיום בשוק. התכונות והאפשרויות של המרכזיה האנלוגית הן מוגבלות בהשוואה למרכזיות המשוכללות. החיבורים של המרכזיה הם קווים אנלוגיים פשוטים POTS. 

סוג שני – מרכזיית IP

מדובר על מרכזיה שהיא מחשב לכל דבר. היא עושה שימוש בהעברת נתונים מקצה לקצה וזאת באמצעות כרטיס רשת. יש בה מגוון פונקציות כמו, הגדרת זמני פעילות, קלה להתקנה, מקושרת לעסק ולמערכות ה-CRM שלו, מנגנונים אוטומטיים, שיחות ועידה, ניתוב שיחות, הקלטת שיחות ועוד.

סוג שלישי – מרכזייה בענן

מדובר על מרכזיה חדישה יחסית שהפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות בקרב כל סוגי העסקים (קטנים, בינוניים וגדולים). בעל העסק שמשתמש במרכזיה, משלם רק עבור השירותים הנדרשים לו. כמו כן, הוא גם יכול לבצע שינויים במערכת וזאת בקלות ובהתאמה מושלמת לצרכים שלו.
למרכזיה בענן יש תכונות בולטות כמו, השירות נגיש מכל מקום, היא מאובטחת, יש חיסכון גדול ומשמעותי שכן לא צריך להשקיע בתשתית וציוד, אפשר לחבר אותה בקלות לאינטרנט, ניתן לבצע שדרוגים ועוד. 

איך תוכלו לבחור מרכזיה מותאמת עבורכם?

מומלץ לפנות לספק שירות המתמחה במתן שירותי תקשורת מתקדמים לעסקים. בארץ פעילים המון ספקים וחברות המספקים את השירות. יש לקרוא כמה יותר מידע על החברה או הספק, לבדוק האם יש עליו המלצות וכמו כן לבדוק שאכן יש גם ניסיון משמעותי בתחום. לאחר מכן, אפשר גם לבדוק את המחיר. לשם כך, מומלץ לערוך השוואת מחירים. יכול להיות מאוד שתגלו פערים משמעותיים בין חברה אחת לאחרת.

טיפים מאיתנו לפני שאתם סוגרים סופית עם הספק או החברה

  • בדקו בקפידה את חבילת השירות הכוללת שמעניק לכם ספק התקשורת שבחרתם. הרי כאשר בוחרים מרכזיה לעסק, יש לתת תשומת לב לא רק למוצר עצמו, אלא גם לחבילת השירות שמציע לכם הספק. במידת הצורך, עשו השוואה עם הצעה שקיבלתם מחברה אחרת.
  • בדקו האם המחיר שקיבלתם מהספק כולל גם עלויות של הקמה והתקנה של מרכזיית התקשורת (במידה וצפויות כאלה וזאת בהתאם לסוג המרכזיה שבחרתם). כלומר, בדקו האם המחיר הוא סופי וכולל את כל השירותים ובדקו שלא צפויות עלויות נוספות למעט עלויות שימוש.
  • בדקו האם הספק מציע גם שירותי שדרוג. יכול להיות מאוד שעם הזמן, הצרכים של העסק ישתנו ועל כן יידרש פתרון תקשורת אחר. בדקו שאתם בוחרים ספק שמציע את השירותים המתקדמים ביותר.
  • בדקו שהספק מציע שירות וגם אחריות.

עוד
כתבות