יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים

תאריך

יועץ שיווק דיגיטלי יעזור לך להצמיח את העסק שלך באמצעות אסטרטגיה ותכנון. יועצים יכולים לפתח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מפורטות וניתנות לפעולה בהתבסס על היעדים העסקיים שלך. יועצי שיווק משתמשים במודל העסקי הקיים של החברה כדי לשקול את פוטנציאל השוק הקיים ולאחר מכן לפתח אסטרטגיה שיווקית שחייבת להשיג בהצלחה את יעדיה עבור המותג.

יועץ שיווק דיגיטלי יוצר תוכניות שיווק דיגיטליות

קובע את האסטרטגיות הדרושות כדי למקם את עצמך בשוק לצמיחת שוק, ולאחר מכן מבצע אותן ושוקל את הערוצים הדרושים כדי לתקשר אותן כדי להגיע בהצלחה לקהל היעד שלך. יועצי השיווק הדיגיטלי הטובים ביותר יכולים לעזור לך ליצור קמפיינים עקביים שמספקים תוצאות על פני ערוצי שיווק מרובים, תוך התמקדות בערוצים הרלוונטיים ביותר לקהל היעד שלך. בעוד שסוכנויות שיווק דיגיטלי עובדות קשה כדי להגשים את הרעיונות השיווקיים שלך, יועצי שיווק דיגיטלי עובדים עם חברות (סטארטאפים ותאגידים גדולים) כדי לפתח אסטרטגיות שיווק שיכולות לעזור להם לעסוק בתנאים קיימים ובקשרים פוטנציאליים. אנו מחפשים יועץ שיווק דיגיטלי מנוסה לפתח וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות יעילות כדי לעזור ללקוחות להשיג את המטרות העסקיות שלהם.

בעוד שהאחריות של יועץ שיווק דיגיטלי משתנות בהתאם למוצרים ולשירותים של החברה

המטרה של כל יועץ שיווק דיגיטלי היא להשתמש בעולם המקוון כדי לעזור לחברה להשיג את מטרותיה. תיאור התפקיד של יועץ שיווק דיגיטלי משתנה לפי חברה ומוצר, אבל התפקיד העיקרי של יועץ הוא לבנות גשר בין חברות לעולם המקוון, לעזור להן למכור מוצרים, שירותים ולהמליץ על הדרך הטובה ביותר עבור חברה להגיע הלקוחות שלה. ההגדרה הבסיסית של יועץ שיווק דיגיטלי היא איש מקצוע מיומן ביותר בעל הכשרה מתמחה בשיווק מקוון, שיודע לכוון נכון לצרכנים על מנת לראות את התוצאות שהעסק צריך. ייעוץ שיווקי דיגיטלי מסייע לחברות כאשר ארגונים מבקשים למקם את עצמם במרחב הדיגיטלי ולהציע תובנות מותאמות אישית באמצעות תהליך הכולל הערכה, ייעול ופיתוח פתרונות לעסק שלהם.

שיווק דיגיטלי מאגד את כל כלי השיווק הרלוונטים כיום

כל הטכנולוגיות והטרנדים העדכניים ביותר כלולים בתוך התחום שתופס תאוצה בשנים האחרונות ועסקים רבים מבינים שאם הם לא ברשת, אם לא קיימים. היועץ משתמש בכלי השיווק העדכניים ביותר כדי לעזור לעסקים מכל הצורות והגדלים להגיע לעסקים וללקוחות פוטנציאליים ביעילות. שיווק דיגיטלי כולל, בין היתר, עיצוב ופיתוח אתרים, גיאופנסינג, אופטימיזציה למנועי חיפוש (המכונה גם SEO), ומדיה בתשלום כגון גוגל אדוורדס, מודעות פייסבוק/אינסטגרם ומודעות וידאו (יוטיוב). שיווק במדיה חברתית כולל שימוש במספר פלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד רבות אחרות כדי לקדם עסק.

עליו לדעת כיצד כל פלטפורמת מדיה חברתית וערוץ דיגיטלי מתחברים זה לזה וכיצד ניתן להשתמש בקשרים הללו כדי לקדם ביעילות עסק. בנוסף לשימוש באסטרטגיות שיווק מקוונות שונות כגון שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ופרסום בתשלום לקליק, יועצי שיווק לעסקים קטנים מנהלים גם קמפיינים שיווקיים לא מקוונים כדי להגיע ליותר לקוחות בקהילה שלך. יועץ שיווק מקוון מבלה זמן רב באינטרנט ומשלב באסטרטגיית השיווק שיטות דיגיטליות חדישות כך שכל עסק יקבל חשיפה ארצית ובינלאומית.

עבודה עם יועץ שיווק יכולה להועיל לעסק שלך אם ברצונך לשפר את היחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים

אין בעל עסק שלא חולם להתרחב לשווקים חדשים, או להבין היטב את עמדתך בתחרות השיווק המקוון. יועץ מצליח צריך להתעדכן בכל הטרנדים הדיגיטליים העדכניים והטובים ביותר, ממדיה חברתית ועד SEO ו-PPC. אם אתה מתחיל, יועצי ה-SEO שלנו יעבדו איתך כדי לפתח אסטרטגיית שיווק מקיפה מבוססת ביצועים מאפס. מעבר לסדר בעבודה והבנה יותר עמוקה של פסיכולוגיה צרכנית, היועץ מנקה הרגלים רעים שהיו עד היום בעסק ומקנה כלי ניהול ושיווק שיעזרו לבעל העסק להגיע ליעדים שתמיד חלם.

SEO ממלא תפקיד חשוב בשיווק דיגיטלי

כל מי שקורא לעצמו יועץ צריך להבין היטב מה זה וכיצד לשפר זאת עבור כל לקוח. היועץ גם יעזור לך להטמיע כלי אוטומציה שיווקית בארגון שלך ולהכשיר את הצוות שלך כדי שידע להפיק ממנו את המרב. עם כל המידע הזה, היועצים יכולים לקבוע את האסטרטגיה הכוללת הטובה ביותר, למקד פלטפורמות ולהגדיר רשימה מוגדרת מראש של פעולות כדי לעזור לך להצמיח את העסק שלך. כדי לסייע בבניית זהות מותגית חזקה, היועץ יאסוף תחילה את כל הנתונים על קהל היעד של החברה ויחדד וייצור קווים מנחים ברורים למותג לתמונות, טקסט, גוונים, צבעים ועוד.

יועץ דיגיטלי יעזור לך לפתח לוח מחוונים מקוון

יוסי לוי הוא יועץ שיווק דיגיטלי מנוסה, כבר 15 שנים שהוא בעלים של משרד פרסום מצליח אשר מנהל קמפיינים שיווקים ומקדם אתרים ללקוחות בארץ ובעולם. בנוסף, הוא מייעץ לעסקים בצמיחה עסקית, בניית אסטרטגיה שיווקית וליווי צמוד עד למטרות שהוצבו בתחילת התהליך. עד היום, הצליח לייצר באמצעות שיווק באינטרנט והדיגיטל בכלל מיליוני שקלים עבור הלקוחות שלו וכל זאת באמצעות קמפיינים בגוגל, פייסבוק, בניית דפי נחיתה ומאות אלפי לידים שהגיעו ללקוחות בשנים האחרונות.

יועץ טוב הוא כזה שיעזור לך לעקוב אחר התקדמות האסטרטגיה הדיגיטלית שלך באמצעות ניתוח, ויספק לך תובנות בזמן אמת לשיפור האסטרטגיה שלך באופן מיידי. ישנן אפשרויות רבות ושונות בשוק, וככל שמספר האפשרויות הזמינות ממשיך לגדול, חברת ייעוץ מנוסה לטרנספורמציה דיגיטלית תעזור לך למצוא את האחת המתאימה ביותר לצרכים שלך. לאחר מכן, חברת שירותי ייעוץ דיגיטלית תיקח את כל המידע הזה ותיישם תוכנית שיווקית של 360 מעלות המבוססת על ניתוח של השוק, המתחרים והיעדים העסקיים שלך.

בניית אסטרטגיה נכונה עבור העסק שלך

כדי לפתח אסטרטגיית מיתוג המתאימה לעסק שלך. למד על דרכים חדשות שהחברה שלך מתקשרת עם לקוחות קיימים ומשיכת לקוחות חדשים על ידי הערכת אסטרטגיית השיווק הנוכחית שלך. לשפר ולנהל את המיתוג הארגוני, להגביר את המעורבות והתקשורת של הלקוחות באמצעות מדיה חברתית יצירתית, דואר אלקטרוני, קמפיינים שיווקיים במובייל או מקומיים. הצע או יישם שיפורים בתחומים כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ועיצוב אתרים.

מעקב תמידי הוא שם המשחק בניהול והשאלה החשובה ביותר זה "למה אני עושה את זה". אם לא תבינו מה המשמעות של אותו הצעד, תעבוד כמו רובוט, תבזבז כספים וחבל. היועץ יעזור לעקוב אחר הצמיחה העסקית ולבצע שינויים לפי הצורך. אם כבר יש לך רעיונות לשיווק שלך, עליך לפנות למשרד פרסום כדי להגשים את הרעיונות הללו.

סיכום וטיפים אחרונים – ניסיון מקצועי זה הכל

לסיכום, יש אנשי מקצוע שמנהלים מאות לקוחות, קידמו המון סוגי אתרים ועסקים לעבר יעדים שרצו להגיע כך שיותר ממולץ לפנות אליהם ולקבל את שירותם. יועצי שיווק, משרדי פרסום או פרינסלים שיתנו לכם שירות טוב הם האפשרויות העדיפות שלכם ולשם צריך לכוון. מעבר לשקט בתחום הזה, תוכלו גם לראות תוצאות ולעקוב כל הזמן בנעשה באתר שלכם או בדפים העסקיים. אנשי מקצוע כיום עובדים בצורה שקופה וגלויה מול הלקוח ואם לא כך המצב, זה סימן רע לעתיד ההתקשרות עם אותו הספק.

נכון, עסקים רבים היום מנסים לפתור את ההבנה בתחום ואת תפעול הנכסים הדיגיטלים בעזרת העובדים הקיימים במשרד ולא שוכרים אנשי מקצוע או ספקים חיצוניים. ברוב המקרים, הניסיון הזה כושל והתוצאות לא מגיעות. חשוב להבין את עומק הבעיות ולתת פתרונות מעשיים מתוך ניסיון בתחום והכרות עם קהל היעד ושפות שיווקיות שונות. 

 

עוד
כתבות