החשיבות של קניית לייקים לעסק מתחיל

תאריך

קניית לייקים

במאמר זה אנו נדבר על החשיבות של קניית לייקים לעסק מתחיל כמו גם כיצד זה יכול לעזור בשיווק ובמשיכת לקוחות חדשים.

חשוב לציין שעסק מתחיל לא צריך לפחד להשקיע בקניית לייקים לחברה שלו. הוא צריך לעשות זאת כי זה יספק לו הזדמנות לצמוח ולהשיג אחיזה. כמו כן, קניית לייקים לעסק מתחיל היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שחברה חייבת לקבל. ככל שלחברה שלכם יש יותר לייקים, כך גדל הסיכוי שהיא תצליח.

במובן הבסיסי יותר, זהו אחד הדברים החשובים ביותר שחברת סטארט-אפ צריכה לעשות כדי לקבל יותר אחיזה. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בשירותים של סוכנות או על ידי שכירת אדם שיכול לעזור להם לרכוש לייקים אלה.

הסיבה לכך היא שיש תחרות רבה בשוק ולא קל להבחין בחברת סטארט-אפ. הדרך הטובה ביותר להתבלט מול חברות אחרות היא לקבל יותר לייקים לפוסטים שלהן ולהשיג יותר עוקבים ברשתות החברתיות.

על אף האמור, קניית לייקים היא לא הדרך היחידה למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בשיווק במדיה חברתית, לכתוב מאמרים וליצור תוכן בבלוג שלכם.

כיצד קניית לייקים באינסטגרם מגדילה את הפופלריות

אינסטגרם הפכה לפלטפורמה פופולרית עבור אנשים כדי שיוכלו לשתף את עדכוני חייהם. עם זאת, לפלטפורמה יש גם מגבלות כמו מספר נמוך של עוקבים ושיעורי מעורבות נמוכים.

קניית לייקים באינסטגרם היא אחת הדרכים שבהן אנשים יכולים להגדיל את הפופולריות שלהם בפלטפורמה. ככל שיש להם יותר לייקים, כך גדל הסיכוי שהם יראו עוקבים חדשים שמחפשים תוכן דומה. הסיבה לכך שרכישת לייקים כל כך פופולרית בקרב משפיעני מדיה חברתית ויוצרי תוכן היא בגלל שזו דרך קלה להגיע להצלחה – אתם רק צריכים לשלם עבור זה.

הדרך הנפוצה ביותר של קניית לייקים באינסטגרם היא באמצעות שירותים כמו Wishtrend, InstaLikes ו-Buymorelikes. חברות אלו מספקות שירות שבו משתמשים יכולים להזמין לייקים מפרופילים אמיתיים וחשבונות עם ספירת עוקבים גבוהה בתמורה לסכום כסף מסוים לכל הזמנה.

כמה עובדות מעניינות על אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים עם החברים, המשפחה והעוקבים שלהם. כמו כן, יש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.

כמה עובדות מעניינות על אינסטגרם כוללות:

  • אינסטגרם הוקמה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר ב-2010.
  • ב-2012, אינסטגרם רכשה את אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית Burbn.
  • בשנת 2013, אינסטגרם הוסיפה תכונה חדשה בשם "סטוריז" המאפשרת למשתמשים לשתף עדכונים על חייהם עם העוקבים שלהם בסדרה של פוסטים שנעלמים לאחר 24 שעות.
  • בשנת 2015, אינסטגרם הציגה אלגוריתם חדש כדי לוודא שמשתמשים רואים תכנים מאנשים שסביר להניח שאכפת להם מהם תחילה.
  • המשתמש הממוצע מבלה 42 דקות באפליקציה מדי יום.
  • בנוסף, המשתמש הממוצע מוציא 1,400 דולר בשנה על האפליקציה – על קניות של משפיענים או מפרסומות.
  • האפליקציה בבעלות פייסבוק ויש לה מודל הכנסות המבוסס על מודעות.
  • אינסטגרם ספגה ביקורת על כך שאינה שקופה מספיק בנוגע לנוהלי הנתונים שלה.
  • האפליקציה אינה מאפשרת עירום או פורנוגרפיה בפלטפורמה.

אנו מקווים שאהבתם את המאמר בנושא החשיבות של קניית לייקים לעסק מתחיל, מקווים שקיבלתם את כל הידע הנדרש בנושא ובנוסף שלמדתם דברים חדשים שלא ידעתם לפני כן, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

עוד
כתבות

תפריט נגישות