אירועים

תאריך

1. בחר צוות משמעותי

הצלחת הצוות היא הצלחת החברה.

החברה צריכה למצוא ולשמור על הכישרונות הטובים ביותר.

צוות הוא קבוצה של אנשים בעלי כישורים משלימים הפועלים יחד כדי להשיג מטרה משותפת.

צוות הוא כמו תזמורת, שבה לכל נגן יש כלי משלו והם עובדים יחד כדי ליצור מוזיקה יפה.

כדי שצוות יצליח, הוא צריך להיות בעל מיומנויות תקשורת טובות ולהיות מסוגל ליצור סיעור מוחות ביעילות.

1. בחר צוות משמעותי

2. צור קו עלילה

3. קבע את ההגדרה

4. ערכו רשימה של דמויות

5. מתאר את העלילה

6. מילוי פרטים ושיח

7. סיים את לוח התכנון שלך

8. כתבו תסריט לקריינות ואנימציה

9. הקלט את הקריינות והנפש את לוח התכנון שלך

2. קבע יעד ברור

אירועים הם דרך מצוינת ליצור עניין ובאזז עבור המוצר שלך. ישנם סוגים רבים של אירועים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לקדם את המוצר שלך.

אנחנו יכולים ליצור אירוע שקשור לנושא המוצר שלנו. לדוגמה, אם יש לך משחת שיניים חדשה, תוכל לארח אירוע "טעימת משחת שיניים" עבור התקשורת והבלוגרים.

סוג אחר של אירוע הוא אירוע שבו אתה מציע ניסיון חינם או הדגמה של המוצר שלך בתמורה לפרטי התקשרות מהמשתתפים.

אירועים הם המקום המושלם לבסס את המותג של החברה שלך ולייצר לידים למכירות עתידיות. עם זאת, חשוב להגדיר מטרה ברורה לפני שמתחילים בתכנון אירוע כלשהו.

על מנת ליצור אירוע מוצלח, אתה צריך שיהיה לך מושג מה אתה רוצה שתהיה התוצאה. אם המטרה שלכם היא "להגביר את מעורבות הלקוחות" אזי באירוע צריכות להיות פעילויות או תחרויות שיגרמו לאותם לקוחות להרגיש שהם חלק מהחברה ולא רק שם לרכישה חד פעמית.

כמה יעדים עשויים להיות:

– יצירת יותר מכירות

– בניית נאמנות לקוחות

– יצירת לידים למכירות עתידיות

3. קבע את הכספים

בחלק האחרון דנו כיצד ליצור תקציב ולהגדיר יעדים לאירוע שלכם. כעת, עלינו לקבוע כמה כסף תזדקק לאירוע שלך. ישנן שלוש דרכים עיקריות לשלם עבור אירוע:

1) הארגון שלך יכול לכסות את כל העלויות או את רובן

2) אתה יכול לבקש מספונסרים או תורמים לכסות חלק מהעלויות 3) אתה יכול לבקש מהמשתתפים לשלם אגרה

אירועים הם דרך מצוינת לגייס כספים עבור הארגון שלך. אירועים יכולים להיות גיוס כספים, חגיגות או כל אירוע אחר שנועד לגייס כסף.

ישנם סוגים רבים ושונים של אירועים שתוכלו לערוך כדי לגייס כסף. סוג האירוע שתבחר יהיה תלוי במטרות ובצרכים של הארגון שלך. לדוגמה, אם המטרה שלך היא להכניס אנשים לדלת ולמכור כרטיסים, אז גאלה לגיוס כספים תהיה בחירה טובה עבורך. אם אתה צריך יותר תרומות ממכירת כרטיסים, מכירה פומבית שקטה עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם יש לך שאלות לגבי איזה סוג אירוע יעבוד הכי טוב עבור הארגון שלך או שתרצה עזרה בתכנון גיוס התרומות הבא שלך, אנא צור איתנו קשר!

4. הכן את המקום

יש להכין את האירוע מראש ולבחור את המקום. במקום צריך להיות מספיק מקום למספר האנשים שצפויים להגיע.

כמו כן, יש לתכנן את האירוע זמן רב מראש, על מנת שניתן יהיה לבצע את כל הסידורים הנדרשים עבורו. זה כולל הסדרת מקום, אוכל ושתייה, דוברים אורחים וכל דרישה אחרת.

אירועים יכולים להיות הרבה עבודה קשה. הם דורשים הרבה הכנה, תכנון וביצוע. קל לעשות טעויות וזה יכול להיות קשה לחזות מה עלול להשתבש.

הדבר הראשון שאתה צריך לאירוע הוא המיקום. עליכם למצוא מקום שיש בו מספיק מקום לאירוע שלכם ויש בו את השירותים המתאימים לאורחים שלכם. אתה גם צריך לוודא שיש מספיק מקומות חניה פנויים ליד המיקום, אחרת זה יהווה אי נוחות לאורחים שלך שיצטרכו ללכת מרחקים רחוקים מהמכוניות שלהם למקום.

אתה גם צריך לחשוב כמה מקום תדרוש לאירוע שלך לפני שתתחיל להסתכל על אולמות כי חלק מהמקומות לא מתאימים לאירועים עם קהל גדול כמו כנסים או קונצרטים כי הם לא מתאימים.

5. צור ציר זמן ולוח זמנים של אירועים

אירועים הם דרך מצוינת לעמוד מול הקהל שלך. אבל, זה יכול להיות קשה להתעדכן בכל האירועים שקורים. עם הכלי הזה, אתה יכול ליצור לוח זמנים לאירועים ולתזמן את הזמן שלך כך שלא תפספס שום הזדמנויות.

זוהי דרך מצוינת להתעדכן באירועים שלכם ולוודא שלא תפספסו הזדמנויות.

אירועים הם דרך מצוינת לקדם את העסק שלך. הם יכולים להתקיים במקומות ציבוריים, באוניברסיטאות, ואפילו במשרד שלך. אירועים הם דרך מצוינת ליצור באזז סביב המותג שלך ולמשוך לקוחות חדשים.

לוח זמנים טוב לאירועים כולל:

– רשימה של כל האירועים שאתה מתכנן לקיים

– התאריך והשעה של האירוע

– מיקום האירוע

– תיאור האירוע

עוד
כתבות