איך משפרים את חווית התשלום בחנות שלכם?

תאריך

סליקת אשראי לעסקים

אנחנו חיים בעידן, בו יותר מאי פעם לקוחות יכולים לקנות בכל מקום, בכל זמן ובשלל שיטות שונות. אם אתם מנהלים חנות, אתם צריכים כל הזמן להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצב עסקי המסחר האלקטרוני, על ידי יצירת חווית קנייה מצוינת לכל מי שנכנס או נכנסת אליכם.

בין השאר, חווית הרכישה כוללת גם את מעמד התשלום עצמו, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתעלם ממנו. הקונים של היום עסוקים ומתמצאים בטכנולוגיה – הם מצפים לתהליכי סליקה אשראי מהירים, בטוחים ונוחים.

למעשה, הם בעיקר רוצים להרגיש את רגע התשלום כמה שפחות.

הנה שלוש דרכים שבהן תוכלו לשמח את הלקוחות שלכם, על ידי יצירת חוויית תשלום חלקה בחנות.

תאפשרו ללקוחות לשלם בדרך שלהם

בכל העולם, הולכת וצומחת המגמה של חיים ללא כסף מזומן. כיום, יש מגוון טכנולוגיות חדישות אומרות שמספקות לצרכנים חופש בחירה לגבי האופן שבו הם רוצים לשלם. עסקים שמתאימים ומציעים ללקוחות את אפשרויות התשלום המועדפות, מספקים חוויה טובה יותר וללא חיכוכים.

אנחנו לא מדברים רק על תשלום בנייד, שמתאפשר בזכות מסופי EMV שאתם צריכים להחזיק לפי התקנות של בנק ישראל, אלא על אמצעי תשלום מתקדמים יותר.

למשל, אפשרויות תשלום מותאמות לתיירים. ישנו ביקוש מוגבר לדרך נוחה לשלם בזמן חופשה, ותשלומי QR באמצעות פלטפורמות כמו Alipay ו-WeChat כבר זמינים בשלל עסקים. חברות אלה מהוות יחד למעלה מ-93% מהתשלומים הסלולריים של סין, ובשנת 2017 אפשרו תשלומים בחו"ל עבור 520 ו-800 מיליון המשתמשים החודשיים הפעילים שלהן, בהתאמה.

תקצרו ככל הניתן את זמני ההמתנה בקופה

בעידן של קניות באינטרנט, בו לקוחות יכולים לקבל משלוח באותו יום מבלי לצאת מהבית, אפשר לומר בבטחה שהצרכנים של היום לא אוהבים לחכות.

צמצום זמני התורים בקופה הוא דרך מצוינת להאיץ את שירות הלקוחות שלכם, ולספק חווית לקוח חלקה. הוספת נקודות מכירה ומסופי POS מפחיתה את זמני ההמתנה.

תדריכו את הצוות שלכם להתמקד תמיד בלקוחות

בסביבה קמעונאית תחרותית יותר ויותר, השקעה ביצירת קשרים אישיים עם הלקוחות שלכם היא המפתח.

לקוחות אוהבים לקבל הכרה, להרגיש שמבינים אותם ושהם מוערכים ברמה האישית. התאמה אישית של החוויה עבור הלקוחות שלכם מחייבת את העובדים לבלות זמן עם הלקוחות, לשאול את השאלות הנכונות ולהציג גישה חיובית.

כדי לאפשר זאת, אתם צריכים לוודא שהעובדים מיומנים בעבודה עם המערכות הטכנולוגיות, על מנת שיהיו פנויים להעניק תשומת לב לעובדים. כמו כן, כדאי שתמצאו חברת סליקה אשראי שמציעה תמיכה מסביב לשעון.

תחשבו היכן וכיצד עליכם לקבל תשלומים. הפתרון שלכם צריך לעבוד עם הטכנולוגיה הקיימת בעסק, כולל חיבור האינטרנט, ולתמוך במגוון שיטות תשלום. אם אתם מעוניינים לקבל תשלומים הרחק מדלפק, אולי תרצו לשקול מסוף נייד.

עוד
כתבות

תפריט נגישות